traffic engine

Traffic-Engine.com

Powerfull and flexible traffic exchange system.
sudura Iasi

RomSud.ro

Distribuitor autorizat produse si echipamente sudura.
men's suits

Louiscopeland.com

Shop the latest men's luxury suits and designer clothing.
director web

Director-Romania.ro

Catalog web de calitate pentru afaceri din Romania.

Articole

Categoria - Optimizare SEO

optimizare seoCand vorbim de optimizarea SEO pentru motoarele de cautare, cel puțin in România, ne referim in special la Google. In aceasta categorie vei gasi articole in care sunt descrise cele mai importante etape si trucuri pe care la poti implementa pentru o cit mai buna optimizare a website-ului tau.

 

 

 

 

Evaluare utilizator: 0 / 5

Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă
sfaturi SEO
Un ghid practic privind optimizarea SEO a site-urilor

Ghid de sfaturi bune pentru optimizarea SEO


Indexarea site-ului dvs. în motoarele de căutare (SE) poate fi uneori o sarcină monumentală în sine. Iata primele zece sfaturi bune pentru a începe.

1. Titlul paginii
Renunțați să mai utilizați "Bine ați venit pe site-ul nostru" ca titlu de pagină. Dacă doriți cu adevărat să atrageți un anumit public țintit, specificați cuvintele cheie și listați cuvintele dvs. cheie pentru produse separate de o bara verticala (|), (de exemplu: camerele digitale sau camerele video) va crește puterea cuvintelor cheie alese, în acest caz camere digitale și video.

2. Nume de fișiere în pagină
Încă folosiți numele fișierelor de pagină ca produse.htm sau despre_noi.php, de ce să nu adăugați greutate fișierelor de pe site-ul dvs. și să ajutați să se distingă de multitudinea de pagini cu nume generice și să utilizati din nou cuvintele dvs. cheie în numele fișierelor (de exemplu: carți_scrise_pe_hârtie.htm) pentru un site de vânzare a cărților, cu un link către lista de romane scrie pe hârtie.

3. Etichetele ALT
Din nou, cuvintele cheie joacă un rol imens în designul site-ului dvs., iar o altă zonă pentru a include aceste cuvinte este în imaginea dvs. textul alternativ "ALT".

4. Etichete antet
Revenind la titlul paginii dvs., nu are nici un rost să utilizați textul "Bine ați venit pe site-ul meu", mai ales dacă vindeți unelte de grădină. Utilizați etichetele pentru a accentua produsele și serviciile dvs. în ordinea importanței.

5. Text îngroșat
Ai ceva de spus? Spune asta folosind text ingrosat, acest lucru transmite motoarelor de cautare, că acest text este important și se referă puternic la conținutul și cuvintele dvs. cheie și trebuie luat în considerare.

6. Cuvinte cheie
Unii spun că nu mai sunt așa de importante pentru a obține rezultate în SERPS (Search Engine Result Pages), dar utilizarea lor corectă poate adăuga pe site-ul dvs. eficiența globală. Concentrați-vă pe 3 - 4 expresii de cuvinte cheie (de exemplu: "design personalizat al site-ului" sau "design site web" pentru designerii site-urilor web) și asigurați-vă că sunt utilizate în primul și ultimul paragraf al conținutului paginii dvs. de pornire.

7. Bara de instrumente Google
Nu este doar un instrument de căutare, Google Toolbar afișează Page Rank, în funcție de clasamentul Google, în ceea ce privește popularitatea și prezența pe web.

8. Bara de instrumente Alexa
Descărcați bara de instrumente Alexa de la Amazon și înscrieți-vă la programul lor de afiliere, bara de instrumente este un instrument esențial în măsurarea popularității și influențeaza modul în care site-ul dvs. se situează pe www.

9. RSS Feeds
Vreți să creșteți traficul? Atunci ar fi bine să luați în considerare pornirea unui flux RSS pe site-ul dvs. cu elemente de știri importante legate de afacerea dvs. și de subiectele importante, apoi să le conectați la articolele dvs.

10. Scrierea unor articole
Articolul scris este un alt mod de a promova site-ul dvs. cu informații utile pentru alții și cu link-uri înapoi la site-ul dvs.

In concluzie, există mai multe fațete ale optimizării (Search Engine Optimization) site-urilor web și aceste 10 sfaturi sunt doar câteva și constituie un bun punct de pornire, pentru a obține o poziționare buna pe web. Succes!

 

Evaluare utilizator: 0 / 5

Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă

 

seo investitie pe termen lungNe-am luat rams bun de la vechiul SEO, care folosea Pagerank-ul ca unitate de masura clara pentru stabilirea ordinii in motoarele de cautare. A fost dat la o parte de notiunea de “autoritate” sau “incredere” in website pentru care nu mai avem unitate de masura. Algoritmul s-a modificat pentru a face loc relevantei si increderii in informatia furnizata in detrimentul popularitatii paginii.

In momentul de fata putem spune despre website-uri ca sunt ca vinul. Valoarea lor creste cu cat sunt mai vechi, bine alese, vorbite de bine si pastrate la rece (coolness factor).

Daca pe langa asta mai adaugam si comportamentul utilizatorilor, cu noile experimente Google care aduc elemente ale website-urilor de Social Bookmarking in cel mai utilizat motor de cautare (prin personalizarea ordinii rezultatelor), o sa putem vorbi in curand de un sfarsit al SEO-ului asa cum il stiam pana acum si dezvoltarea celui constructiv (SEO 2.0) care pune accent pe relevanta informatiei, accesibilitate si studierea comportamentului vizitatorului pentru a maximiza avantajele vizitei lui pe website.

Daca v-ati urmarit rezultatele in Google ati observat ca stabilitatea pozitiei unui website este cu atat mai mare cu cat este mai aproape de locul 1, iar efortul pentru a duce un website pe o pozitie mai inalta creste exponential. Ar trebui sa va dati seama de aici ca este o diferenta destul de mare intre a stabili ca obiectiv o pozitie in primele 10 rezultate si una in primele 5.

Sa faci SEO pentru un website nu este o procedura standard si de cele mai multe ori puterea concurentei sau a propriului website si eforturile depuse pentru depasirea ei se afla in limite prea largi pentru a face estimari.

In concluzie… nu va mirati cand vi se refuza dorinta de a face SEO pentru un website fara viitor. Cele mai multe website-uri care nu au vizitatori si ajung sa ceara servicii SEO fac asta fie pentru ca sunt construite pe o structura proasta de link-uri, fie sunt atat de proaste incat au nevoie de redesign sau pur si simplu nu exista continut relevant in website.

Sa spunem ceva si despre promovarea web pentru ca multa lume nu stie care este diferenta intre ce aduce o reclama gen Google Adwords si cea facuta direct cu website-urile care afiseaza reclame Adsense.

Intre primirea banilor prin Adwords si cei dati prin Adsense, Google isi pastreaza o portie mai mare de 50%. Din anumite motive aceasta este necunoscuta. Creand legatura intre advertiser si publisher Google reuseste sa stranga sume impresionante si pe undeva meritate de vreme ce website-urile care isi schimba topicul de la o pagina la alta pot obtine venituri mai mari beneficiind de reclame relevante (si implicit mai bine platite).

Cand vine vorba de un website relevant pentru domeniul nostru de activitate, cumpararea reclamei prin Adsense pe acest website reprezinta o greseala din doua puncte de vedere. O intelegere directa intre cele doua website-uri ar duce la redistribuirea comisionului care l-ar fi luat Google de la partile implicate, apoi obtinerea unor link-uri relevante pe website-ul respectiv va duce la cresterea ranking-ului website-ului nostru si aparitia lui printre rezultatele organice, in ciuda celor care inca mai cumpara reclama platita la Google si se afla in partea dreapta, printre “legaturile sponsorizate”.

 

 

Evaluare utilizator: 0 / 5

Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă

 

inscriere manuala in directoareSEO - Search Engine Optimization

Nici un specialist SEO competent  nu va cere sume mici de bani, pentru ca serviciul pe care il ofera, valoreaza foarte mult pentru orice website recent lansat pe web (mult mai mult decit isi inchipuie proprietarul acelui website). Exista o sumedenie de website-uri, cu o vechime de 3-4 ani pe web, care nu au nici un fel de optimizare, nici macar de bun simt si care nu se regasesc in rezultatele cautarilor pe Google sau pe alte motoare de cautare.

Deoarece in general clientii  sunt companii mici si mijlocii, preturile serviciului oferit se situeaza undeva intre 150-1500 de euro.
Criteriile de stabilire a pretului corect, sunt foarte multe si vor fi discutate in detaliu cu fiecare client in parte.

In general, in acest pret sunt incluse urmatoarele optiuni:

-identificare deficiente website: erori, functionalitate,design, etc.;
-analiza si optimizarea cuvintelor cheie si a metadescrierilor;
-analiza si optimizarea popularitatii legaturilor (link popularity)
-analiza graficii si optimizarea acesteia (optimizare imagini)
-analiza concurentei directe si indirecte;
-cresterea relevantei website-ului pentru cuvintele cheie alese;
-SEO On-Page: optimizare website (elemente pagina);
-SEO Off-Page: link building, promovare in diverse retele;
-metode combinate de  tehnici SEO si SEM;
-inscriere manuala in cele mai importante motoare de cautare;
-alte metode de promovare online;
-monitorizare website in motorul de cautare;
-evaluarea periodica a website-ului si a competitiei.

Prin utilizarea unor servicii SEO profesionale, beneficiati de cea mai buna vizibilitate in motoarele de cautare si de cel mai bun trafic pentru website-ul dumnevoastra. Solutiile de optimizare vor ajuta la:

    * Cresterea numarului de vizitatori veniti din motoarele de cautare,
    * O pozitionare buna in rezultatele motoarelor de cautare,
    * Marirea profitului realizat de investitie (ROI),
    * Audienta focusata pe un anumit subiect.

Care este durata minima a unui proces de optimizare?
- minim 3-6 luni

De ce optimizare (SEO) ?

    * 91% din traficul unui website provine din motoare de cautare ca Google, Yahoo, Bing si altele,
    * 80% din cei care folosesc motoarele de cautare NU trec de prima pagina cu rezultate,
    * Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) este cea mai eficienta si ieftina metoda de promovare a unui website,
    * Primiti vizitatori care cauta exact produsul sau serviciul pe care il oferiti,
    * Prin apelarea la servicii de optimizare web se primesc vizitatori target-ati
    * Fata de linkurile sponsorizate, prin utilizarea de servicii de optimizare web beneficiati de pozitii de top pe o perioada indelungata, platind o singura data.

Evaluare utilizator: 0 / 5

Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă

rescrierea link-urilor

Rescrierea linkurilor este o metoda des utilizata atat din punctul de vedere a optimizarii web ( linkuri seo-friendly ) cat si a programarii ( mareste gradul de securitate a aplicatiei ).

Mentionata si in ghidul de optimizare web de la Google, aceasta tehnica îmbunatateste performantele unei pagini web in rezultatele motoarelor de cautare ( SERPs ).

 

 

Recomandari:

    * Fiecare link nu ar trebui sa contina mai mult de 5 cuvinte.
    * Pentru separarea cuvintelor din link, foloseste simbolul minus “-”.
    * Evita utilizarea unor extensii gen .exe, .0 etc. ( structura linkurilor )
    * Nu folosi cuvinte generale ( pagina.html, sectiune.html, etc. )
    * www vs. non-www

Rescrierea linkurilor în Apache

In Apache, rescrierea link-urilor se face cu ajutorul modulului mod_rewrite si a fisierului .htaccess.

RewriteEngine On
RewriteRule ^(.*)-p(.*)\.html$ posts.php?id=$2&title=$1

Exemplul de mai sus va transforma urmatorul link intr-un format mai prietenos atat pentru motoarele de cautare cat si pentru utilizatori, fiind mai usor de retinut.

www.nume-domeniu.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=29&Itemid=58
www.nume-domeniu.ro/index.php/nume articol (ex. /despre-contabilitate-primara)

Rescrierea linkurilor în IIS

Pentru IIS, server-ul web dezvoltat de Microsoft pentru sistemul de operare Windows, rescrierea link-urilor se face folosind Microsoft URL Rewrite Module ( dezvoltat de Microsoft ) sau IIS Mod-Rewrite ( modulul mod_rewrite pentru Apache portat pe IIS ).

Rescrierea linkurilor pe platformele Java

În Apache Tomcat, Orion sau Resin, rescrierea link-urilor se face folosind HttpRedirectFilter sau UrlRewriteFilter ( compatibil cu modul de definirea a regulilor de rescriere din .htaccess ).

 

Evaluare utilizator: 0 / 5

Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă


optimizare webVa propun sa analizam cel mai bine clasat website in motoarele de cautare pentru cuvintele "click here".

Vom observa ca locul 1 este detinut de www.adobe.com.
Analizand optimizarea onpage observam ca nu apar nicaieri cuvintele "click here" in pagina lor.

Atunci de ce adobe.com este clasat pe primul loc pentru aceste cuvinte cheie?
Raspuns: datorita link-urilor care fac trimitere catre www.adobe.com.
Analizand website-urile care trimit legaturi catre adobe.com observam ca multe din acestea au page rank-uri foarte mari si cuvintele prin care se face trimitere la website-ul adobe.com, (anchor text) sunt: "here" - 14,5% si "click" - 6,8%.

Principalele doua motive pentru care adobe.com este clasat pe primul loc in motoarele de cautare pentru cuvintele cheie "click here", sunt:

    -website-urile care fac trimitere catre adobe.com sunt de foarte buna calitate (au page rank foarte mare),
    -aceste website-uri folosesc de foarte multe ori cuvintele "click" si "here" prin care fac legatura catre adobe.com.

Deci este evident faptul ca optimizarea offpage este mult mai importanta decat optimizarea onpage.

 

Newsletter WebMaxi

Utilizatori noi

  • Michaelcam
  • larisa
  • florysdesign
  • birouri
  • seo_directoare
  • Nikullm
  • Niku
  • maria
  • John
  • admin

Utilizatori online

Avem 1115 vizitatori și nici un membru online